PERJUMPAAN KHAS BERSAMA KETUA PESURUHJAYA PENGAKAP NEGERI SELANGOR

KLANG, 16 Februari 2020 - Satu Perjumpaan Khas bersama Ketua Pesuruhjaya Pengakap Negeri Selangor telah diadakan hari ini di Wisma Pengakap Klang.


Tujuan perjumpaan bersama Tuan Haji Noor Hashim Bin Ismail, Ketua Pesuruhjaya Pengakap Negeri Selangor merangkap Pengerusi Lembaga Penarafan Pengakap Raja Negeri Selangor adalah bagi membincangkan perihal Ujian Penarafan Pengakap Raja dan membuat rumusan hasil dapatan Jawatankuasa Semakan Borang PPM(PR2).
Tuan Mohd Haffiz Bin Hamdan Shukor, Setiausaha Lembaga Penarafan Pengakap Raja Negeri Selangor telah membentangkan hasil dapatan setelah proses penyemakan borang PPM(PR2) yang telah dijalankan selama 2 hari pada 8 dan 9 Februari 2020.



Tuan Hashim merumuskan hasil pembentangan dengan memperingatkan kepada semua yang hadir supaya mewujudkan Lembaga Penarafan di peringkat daerah untuk membuat semakan awal borang PPM(PR2) dan menilai calon yang berkelayakan untuk ke Ujian Penarafan Pengakap Raja.
Diakhiri perjumpaan ini, Tuan Hashim telah menyampaikan tauliah kepada semua Pesuruhjaya Pengakap Daerah, Penaraf Pengakap Raja dan Penilai BP Award bagi penggal 2020-2021.


Turut hadir, Tuan Mohd Fadzil Bin Mohd Yusop, Ketua Penaraf Pengakap Raja Negeri Selangor merangkap Pesuruhjaya Kebangsaan (Pengakap Raja & Anugerah BP), Ahli-Ahli Lembaga Penarafan Pengakap Raja Negeri, Pesuruhjaya-Pesuruhjaya Pengakap Daerah dan Pengerusi-Pengerusi Latihan Daerah.
Jom ikuti media sosial rasmi Persekutuan Pengakap Malaysia (PPM) Negeri Selangor untuk perkembangan terkini.

Facebook Page: Persekutuan Pengakap Malaysia Negeri Selangor

Instagram: PPM Negeri Selangor

Catat Ulasan

0 Ulasan